tisdag 24 november 2009

Hur ska jag bli en bättre mamma?

Resultatet av att jag tog timeout som mamma blev att dottern nu tror
att hon inte har några regler alls.
Vad ska jag göra???
Kom med tips!!
Tycker att hon kan vara uppe hur länge som helst på kvällarna... igår blev det till kl. 01.40.
Idag kom hon försent till skolan trots att hon började 10.50!!!
För mig helt obegripligt.
Hon hade en kompis med sig hem från skolan idag...
Jättekul tyckte jag... att någon vill vara med henne.
Hon satte sig framför tv:n o läste lite biologi i 30 minuter.
Nu sitter hon vid datorn.
Det var väl inte så vi kom överrens???
Tanken var väl att hon skulle försöka komma ikapp med det som hon ligger efter i???
Jag försöker låta bli att reta upp mig men det är inte lätt.
Kom med ett bra förslag till en rosa mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar