måndag 23 november 2009

Tar timeout som mamma!

Jag orkar inte vara mamma längre just nu!
Ingenting av det jag gör uppskattas...
kanske blir det bättre nu....inte vet jag.
Jag ska prova iallafall.
Jag startade redan igårkväll när jag insåg att kvällen höll på att sluta som alla andra...att vi bara blir ovänner och skriker på varandra.
Jag sa inte till henne att klockan börjar bli mkt eller att det var dax att avsluta med datorn.
Jag bara höll på med mitt och brydde mig inte så mkt om vad hon gjorde.
Det var nästan som om hon väntade på att jag skulle börja gapa som vanligt...
men nej då...jag sa ingenting.
Kl. 01.30 sa hon: Ja, jag går väl o lägger mig då!
Go'natt sa jag.
Inte... När börjar du i morgon? eller Har du ställt klockan?
Vi får väl se om det blir någon bättring.
Hoppas Hoppas
En rosa mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar